Woda do biura – ile to kosztuje? Na co zwrócić uwagę?

Prawo pracy od jakiegoś czasu wymaga, aby zapewnić pracownikom stały dostęp do picia w zakładzie pracy. Dlatego coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na to, aby kupić dystrybutor do wody. Ile tak naprawdę kosztuje użytkowanie tego sprzętu? Na co zwrócić uwagę przy zakupie wody do firmy?

Ile kosztuje taka usługa?

Co najważniejsze, należy mieć świadomość, że firmy oferujące dostarczanie wody zwykle wychodzą naprzeciw oczekiwaniom finansowym, jakie są przed nimi stawiane, dlatego hurtowy jej zakup będzie z pewnością opłacalnym rozwiązaniem. Cena niespełna dwudziestolitrowej butli wody to nieco więcej niż dwadzieścia złotych, co jest, trzeba przyznać, niezwykle przystępną stawką, biorąc pod uwagę ceny wody butelkowanej w supermarketach. 

Różne rodzaje dystrybutorów?

Aby jednak woda do biura była przystępna jeśli chodzi o konsumpcję, warto nabyć lub wypożyczyć należyty dystrybutor wody. Istnieją ich różne rodzaje, ale najbardziej powszechny i najtańszy będzie dystrybutor butelkowy – to urządzenie znane ze wszelkich urzędów czy hoteli. Można rzecz jasna nabyć ten sprzęt na własność, ale istnieje także bardzo korzystna pod względem finansowym możliwość wypożyczenia – miesięczny czynsz za dystrybutor wody to najczęściej kilkadziesiąt złotych. 

Wodę pić trzeba

Woda do biura jest konieczna dla świetnego samopoczucia pracowników. Dlatego nie powinniśmy oszczędzać na liczbie dystrybutorów oraz jakości wody, na której regularne dostawy się zdecydujemy. Z pewnością wpłynie to także na efektywność pracy. 

Zobacz też